.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر مثبت نمایندگان بر احیای سازمان مدیریت
مجلس، نهاد مسئول در خصوص با فعالیت های مالی وعمرانی را، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی می داند و چیزی به نام معاونت نظارت و راهبردی را قبول ندارد.
نظر مثبت نمایندگان بر احیای سازمان مدیریت

سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با تاکید بر ضرورت احیای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گفت: وجود این سازمان می تواند به بهره وری فعالیت های کشور کمک کند.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تهیه طرحی از سوی نمایندگان برای احیای مجدد سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور گفت: تشکیل مجدد این سازمان از نظر قاطبه نمایندگان مجلس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

یوسف نژاد یکی از دلایل رکود فعالیت های عمرانی در کشور را انحلال سازمان مدیریت وبرنامه ریزی دانست ودر این باره تصریح کرد: چند هزار پروژه عمرانی در کشور وجود دارد و نهادی که این پروژها را هدایت وسازماندهی کند ومیزان فعالیت های آنها را به دستگاهای اجرایی گزارش دهد وجود ندارد.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع برای فعالیت های عمرانی، بیش از هزینه استاندارد هزینه می شود و نظارت صحیحی هم از سوی دولت اعمال نمی شود .

وی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را بهترین وسیله برای اصلاح الگوی مصرف دانست و اضافه کرد: مدیریت منابع و راندمان فعالیت های دستگاهای اجرایی توسط این سازمان می تواند به اصلاح الگوی مصرف کمک کند.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید براینکه مجلس انحلال سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را به هیچ عنوان قبول ندارد، افزود: سال گذشته وبه هنگام برسی بودجه سال 88 کمیسیون تلفیق بودجه به پایداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی رای داد و به هین دلیل بارها نام سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تکرار شده است. این نشان می دهد که مجلس، نهاد مسئول در خصوص با فعالیت های مالی وعمرانی را، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی می داند و چیزی به نام معاونت نظارت و راهبردی را قبول ندارد.

یوسف نژاد تاکید کرد: نمایندگان در راستای تقویت بعد نظارتی مجلس تصمیم دارند طرحی را آماده کنند که با احیا و تقویت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، تاثیر گذاری این نهاد در نظام اجرایی بیشتر باشد./فردا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 29 مهر 1388
اگر واقعا اقاي يوسف نژاد چنين حرفهايي را زده باشد نشان دهنده سطح پايين اطلاعات ايشان است چنين حرفهايي از اساس بي مبناست
نا شناس 29 مهر 1388
خوشا به حال مردم ساري كه چنين نماينده مقتدر ي دارند.به وجودش افتخار كنيد.(مهندس رضايي)
نا شناس 29 مهر 1388
صدور برگ جریمه 9 متری برای یک راننده کامیون در گلستان/295 تخلف
گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: یک راننده متخلف کامیون در گلستان به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی برگ جریمه ای به طول 9 متر دریافت کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سرهنگ علیرضا حسنی عصر چهارشنبه در این زمینه به حبرنگاران در گرگان افزود: این راننده با کامیون ولو سفید رنگ خود تا روز 28 شهریور ماه گذشته 259 فقره تخلف داشته و به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی جریمه شده است.

وی اظهار داشت: این راننده در این مدت 45 میلیون و 850 میلیون ریال اعمال قانون شده و سرعت غیرمجاز، سبقت مجاز و نداشتن مدارک لازم راهنمایی و رانندگی بیشترین تخلفات این راننده بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: در شش ماه اول سال جاری با 815 هزار و 52 تخلف رانندگی در سطح راههای اصلی و فرعی استان برخورد قانونی شده و در این راستا چهار هزار و 730 دستگاه خودرو و 10 هزار و 253 دستگاه موتورسیکت توقیف شد.

به گفته سرهنگ حسنی، در سال جاری 262 هزار و 350 مورد برگ اخطاریه صادر شد که شش هزار و 206 مورد مربوط به تجاوز به گذرگاه عابر پیاده بوده است.

در بسیاری از کشورها رانندگان متخلف پس از چند ارتکاب تخلف رانندگی و اعمال جریمه از رانندگی محروم به پرداخت جریمه های نقدی و زندان محکوم می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان توضیحی در خصوص اینکه این راننده همچنان در جاده ها می راند یا خیر ارائه نکرد


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.